יהיה זה אך הגיוני, ליישם שרותי מנוי חודשי לענן כדי לקבל בתקציב קטן מערכות מתקדמות שעד היום לא היו נגישות לעסקים הקטנים ולחלק ניכר מהעסקים הבינוניים. מערכות אלו המטפלות באיחוד מידע, כמו מערכות טלקומוניקציה , CTI, ומערכות ניהול כוללות: ממשקי מרכזיה, תוכנות לניהול קשרי לקוחות, מערכת פיקוח ובקרה בזמן אמת, דוחות ביצועים, ואפילו מרכזיה -למי שאין. כל זאת כדי לצמצם עלויות ובאותה נשימה לקבל טכנלוגיה המעצימה את העסק ונותנת שקיפות גבוהה ופיקוח על הפעילות המרוחקת שמתבצעת ע"י העובדים.
התשובה לכך היא מערכת הענן של ITC בשילוב עם מרכזיית IP בשיטת פרישה של Virtual Office.
חברת ITC מכנה את ה Virtual Office שהיא מציעה: "העסק החכם" או באנגלית: SMART BUSINESS . ואכן מדובר בחבילה מודולארית ההמקפיצה כל עסק לרמה גבוהה של יעילות וחסכנות. חבילת ה SMART BUSINESS כוללת מודלים שונים בחזית הטכנולוגיה, המשמשים עסקים הרוצים לקשר מרחוק את עובדיהם בעלויות נמוכות, ולהשיג תמונת מצב פעילות העסק בזמן אמת ובאופן מלוכד.
כדי ליישם את המודל, מערכת הענן של ITC תספק לעסק מגוון של מודולים לבחירתו:
א. למי שאין מערכת לניהול קשרי לקוח: ITC מציעה מנוי למערכת CRM
ב. מוצעת קונסולת תקשורת הפועלת מ CRM או מתממשקת מרחוק ל CRM קיים אצל הלקוח.
ג. למי שאין מרכזיה: ITC מציעה מרכזיה וניהול שלוחות IP או מתאמי VOIP מרחוק לכל עסק ועסק .
ד. למי שיש מרכזיה: ממשק CTI למרכזיה הקיימת כבר באתר הלקוח. הממשק יחבר בין תוכנת ניהול קשרי לקוחות לבין המרכזיה ויאפשר חיוג מהתוכנה, ניהול רשימות חיוג אוטומטיות, הקפצת מידע משיחות נכנסות ועוד. אבל גם מי שאינו מעוניין בתוכנת ניהול קשרי לקוחות, המערכת יכולה לחיייג גם מגיליון אקסל, ולהקפיץ נתוני שיחות נכנסות ממידע המגיע מאקסל.
ה. מוצעת גם מערכת בינה עסקית חזקה לבקרה ופיקוח בזמן אמת על כל המשתמשים . מערכת זו מספקת דוחות מגוונים למנהלים ומאפשרת להם לזהות כשלים מיידים וחריגות בפעילות העסק שלהם, בפעילות העובדים, ובהתנהלות הלקוחות.
ו. כמו כן, בסל הפתרונות של ITC קיימים מגוון אפליקציות ענן מגוונות ויחודיות למטרות וצרכים שונים: תוכנות בענן לשרותי מוקד או טלמרקטינג, מערכות קמפיין טלפוני וירטואליות ועוד.
חבילת Virtual Office היא חבילה ארגונית לעסק הקטן והבינוני יחודית ביכולותיה ובטכנולוגיות מתקדמות , ונחשבת למובילה בתחומה.
החבילה חסכונית, נוחה לשימוש, ומאפשרת למשתמשים בכל מקום בעולם לעבוד בעסק ללא תלות במקום, ובמינימום הוצאות על תחזוקה, ותשתיות.
כאמור, עסקים שכבר יש ברשותם מרכזיה מוזמנים להוריד את הפלאג של ITC ובדמי מנוי חודשיים יקבלו אפליקציות וממשקים בין מערכות המחשוב למרכזיה שלהם הכוללים: מערכת מוקד לשיחות יוצאות ונכנסות, חייגנים אישיים וחייגנים אוטומטים, ניהול קבוצות אישיות לחיוג וכלל ארגוניות, הקפמת כרטסת ואו מידע בכניסת שיחות מזוהות, הסטוריה אישית וכלל ארגונית, לרבות דוחות בינה עסקית על ההתנהגות העסקית של העובדים בארגון וניתוח שיחות הטלפון בזמן אמת.
לדוחות ניתן להיכנס גם באמצעות הסמארטפון, ולהיות עם היד על הדופק כל הזמן.
הפתרונות מתאימים ללקוחות שיש להם כבר מרכזייה כלשהי, או ללקוחות שאין להם מרכזיה.
יתרונות נוספים עבור מוקדים טלפוניים .....
- וירטואליזציה של מוקדים טלפוניים, מאפשרת גמישות רבה יותר ולספק יכולות ארגוניות הישר מביתם של עובדי המוקד הטלפוני.
Daria Aharoni